اخبار و رویدادها

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه : روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و دلاورمردی سربازان میهن مبارک باد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه : روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و دلاورمردی سربازان میهن مبارک باد.

نویسنده: آقای حمزه لو/چهارشنبه, 28 فروردین,1398/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه، محمد کاظم زوار با صدور پیامی فرا رسیدن«29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

سلامتان‌ باد ای‌ راهروان‌ ولایت‌ و امامت‌، ای‌ حافظان‌ پرتوان‌ ایران اسلامی ، سلامتان‌ باد که‌ چه زیبا امامتان‌ و مرادتان‌ در توصیف‌ شما فرمود : « افتخار بر رزمندگانی‌ که‌ جبهه‌های‌ نبرد را با مناجات‌ خویش‌ عطرآگین‌ نمودند».

امروز در برهه ای خاص از تقویم با شکوه عمر انقلاب اسلامی و نظام مقدس ، روز ارتش را عزیز می داریم که مولا و فرمانده مان امر به همدلی و همزبانی دولت و ملت نموده اند و بلاشک نیروهای غیرتمند مسلح جمهوری اسلامی ایران در صف اول اجرای این فرمان ولایی خواهند بود ، تا به رسم همیشه ، چشم بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را به نور همدلی و اخوت خود کور نمایند.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت های بزرگ مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران اسلامی تبریک عرض نموده، و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد های نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

 

تعداد نمایش ها (423)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان