اخبار و رویدادها

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه :پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان با قدرت در حال اجرا می باشد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه :پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان با قدرت در حال اجرا می باشد

نویسنده: آقای حمزه لو/ﺳﻪشنبه, 28 تیر,1401/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش ارتباطات ،دکتر ابراهیم صفری معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه در جریان بازدید از زیرگذر مسیر کمربندی خاتم الانبیا – شهید فعال پروژه تقاطع چهارسطحه آذربایجان گفت : پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان با قدرت هرچه تمامتر و با پیگیری ها و حمایت های شورای اسلامی شهر و تدابیر شهردار ارومیه و نیز تلاشهای شبانه روزی مجموعه معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری با جدیت تمام در حال اجرا می باشد .
وی در ادامه با اشاره به مشخصات فنی پروژه آذربایجان اذعان داشت : این پروژه در چهار سطح اجرا شده و مجموعا با چهار تراز 20 حرکت ترافیکی را ساماندهی خواهد نمود .
دکتر ابراهیم صفری افزود : با توجه به مطالعات کلی پروژه ،احداث زیرگذر مسیرکمربندی خاتم انبیا – شهید فعال به طول تقریبی 440 متر و تعداد 570 عدد شمع بتن درجا در حال احداث بوده و دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری در ادامه اذعان داشت : پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در حالت کلی دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد که طی دو ماه اخیر روند اجرایی احداث عرشه پل B5 و پیرو آن زیرگذر با سرعت قابل توجهی اجرا میشود بطوریکه در این دو ماه بیش از 1080 مترمکعب بتن ریزی انجام یافته و امید است ظرف ماههای آینده به بهره برداری برسد .

تعداد نمایش ها (80)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان