اخبار و رویدادها

فاز دوم عملیات اجرایی پیاده راه خیابان خیام جنوبی آغاز شد

فاز دوم عملیات اجرایی پیاده راه خیابان خیام جنوبی آغاز شد

نویسنده: آقای حمزه لو/یکشنبه, 06 تیر,1395/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/0
داريوش نوري، مدير عامل سازمان عمران شهرداري اروميه با اعلام خبر آغاز عمليات اجرايي پياده راه خيابان خيام جنوبي ، اظهار كرد: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان، عملیات پیاده راه خیابان خیام جنوبی وارد فاز اجرايي شد.

 وی گفت: این عملیات در حد فاصل خیابان امام (ره) به طرف چهارراه  شهيد کشتگر(دانش)  به مرحله اجرا در آمده است.

نوري با اشاره به مشخصات فيزيكي اجراي عمليات پياده رو سازي  در خيابان خيام جنوبي، افزود:  طول اجرای این عملیات 267 متر، عرض پیاده رو از هر طرف 2.80 متر از نوع بتن پلاک وکیوم و عرض پیاده راه 5.30 متر از نوع بتن پلاک ترافیکی و آبروی  یو ( (u شکل در دوسمت پیاده رو  است.

وي در ادامه با بيان اينكه عملیات پیاده روسازی و سنگفرش خیابان خیام جنوبي از سمت چهار شهيد کشتگر(دانش)  به سمت فلكه خيام نيز در سال گذشته اجرا شد، تاکید کرد: با افزایش عرض پیاده رو از 1/20 متر به 50/ 3 متر و عبور وسایط نقلیه با بتن پلاک ترافیکی با عرض 9 متر  در اين خيابان شهروندان می توانند با خیال آسوده  تردد كنند.

مدير عامل سازمان عمران شهرداري اروميه با اشاره به نقش مهم پیاده رو ها در معماری شهری،  یادآور شد :  اجرای اینگونه پروژه ها در سطح شهر در جهت اعتماد بخشی  بیشتر به شهروندان و سهولت تردد همشهریان نقش بسزایی ایفا می کند .

گفتني است؛ خیابان خیام جنوبي  که یکی از مراکز خرید و پرتردد  شهر اروميه  است که طی سالهای اخیر برخی از قسمت های پیاده رو دچار تخریب شده و امکان تردد عابرین پیاده سخت بود ، که در این راستا با تاکید شهردار کلانشهر ارومیه نسبت  به اجرای  عملیات پياده رو سازي  اقدام شد.

 

تعداد نمایش ها (688)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان