اخبار و رویدادها

شهردار ارومیه تاکید کرد :ضرورت تلاش جدی برای صیانت از اشتغال موجود در ارومیه

شهردار ارومیه تاکید کرد :ضرورت تلاش جدی برای صیانت از اشتغال موجود در ارومیه

نویسنده: آقای حمزه لو/دوشنبه, 16 آذر,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه و به نقل از خبرگزاری فارس ، محمد حضرت‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که با هدف بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران خارجی در سالن آمفی‌تئاتر استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: باید برای صیانت از اشتغال موجود گام‌های بلندی برداشته‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تبیین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان، خاطرنشان کرد: سازمان‌های متولی و فعال در حوزه جذب سرمایه‌گذار باید اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشند، تا فعالان بخش خصوصی در استان ما وارد عرصه فعالیت شوند.

این مسئول بر ضرورت تدوین اولویت‌های سرمایه‌‌گذاری استان در زمینه‌های گوناگون اعم از تولید، خدمات، گردشگری و ... تاکید و تصریح کرد: در این صورت می‌توان برای فعالیت در بخش‌های گوناگون با اقدامی اثربخش و مفید فعالیت لازم را کرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه مختصات فرهنگی، ویژگی‌های جغرافیایی و شرایط اقلیمی هم باید برای فعالیت در این زمینه همواره مورد توجه مسئولان و فعالان بخش خصوصی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ویژگی‌های بومی و محلی استان و مرکز استان نباید مغفول واقع شود.

حضرت‌پور با بیان اینکه آذربایجان غربی در مجموع 2 هزار و 800 کارخانه و واحد صنعتی دارد، بر ضرورت رفع مشکلات این واحدها و فعالیت آنها با همه ظرفیت‌شان نه به صورت محدود تاکید و تصریح کرد: در این صورت می‌توان برای رشد اقتصادی امیدوار بوده و اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نهفته در بین اقشار مختلف مردم برای رونق بخشیدن به فعالیت واحدهای صنعتی حداکثر استفاده را به عمل آورد، گفت: در صورت ارائه پیشنهادهای مناسب و معقول به طور قطع مردم جهت سهام‌دار شدن رغبت نشان خواهند داد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در زمان تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرایط متفاوتی نسبت به زمان حاضر در کشورمان همچنین استان ما حاکم بود، گفت: هم اکنون در دوران پساتحریم قرار گرفته‌ایم، که باید با عنایت به ظرفیت‌ها، نقاط قوت و ضعف شرایط فعلی گام برداریم.

حضرت‌پور با بیان اینکه باید در دوران پساتحریم مناسب با مقتضیات زمان حاضر گام‌های بلندی برای رشد و رونق اقتصادی همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان گام برداریم، خاطرنشان کرد: باید مقوله صیانت از اشتغال موجود و جلوگیری از لطمه دیدن صنایع  داخلی در شرایط فعلی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

تعداد نمایش ها (622)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان