اخبار و رویدادها

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر وحدت و همدلی مسئولان برای توسعه استان

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر وحدت و همدلی مسئولان برای توسعه استان

نویسنده: آقای حمزه لو/پنجشنبه, 30 اردیبهشت,1395/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
قربانعلی سعادت در دیدار با منتخبین مردم استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونین استاندار در محل استانداری ترتیب یافت، با تبریک راه یابی منتخبین مردم استان به مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم با حضور شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی روند رشد و توسعه استان شتاب بیشتری بگیرد و شما منشا خیر و برکات زیادی برای مردم استان باشید.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر، از تمامی اقشار مختلف مردم و کاندیداهای نمایندگی مجلس و همچنین طرفداران آنان که فضای انتخابات استان را پرشور نگه داشتند قدردانی نمود و گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و مردم ایران اسلامی نشان دادند که به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پایبندند و هرگز صحنه را ترک نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه و آبادانی استان وحدت و همدلی میان مسئولان ضروری است نیز گفت: باید تلاش کنیم زیر ساخت های لازم برای توسعه استان فراهم گردد.

وی ادامه داد: با تکمیل زیر ساخت های استان زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم خواهد شد و ما از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان حمایت می کنیم .

 در ادامه این جلسه حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان گزارشی را ارائه کرد .

همچنین در این جلسه منتخبین مردم استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نکته نظرات خود را در زمینه های مختلف برای توسعه استان بیان کردند. 

 

تعداد نمایش ها (553)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان