اخبار و رویدادها

افتتاح تقاطع شهید ذاکر

افتتاح تقاطع شهید ذاکر

افتتاح تقاطع شهید ذاکر

نویسنده: پشتیبانی فنی/پنجشنبه, 18 اردیبهشت,1393/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی فاز روگذر تقاطع غیرهمسطح شهید ذاکر شهید باهنر ارومیه با حضور مادر شهید ذاکر، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، دکترفتاحی نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی ،فرمانده سپاه شهدای استان ، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و مسوولان استانی و سایر مدعوین و اهالی منطقه افتتاح گردید

مهندس ابراهیم صفری معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه در این مراسم طی گزارشی از احجام پروژه اعلام کرد: این تقاطع به صورت سه سطحه طراحی شده است که در حال حاضر تنها روگذر آن برای کاهش ترافیک، مورد بهره برداری قرار می گیرد. وی افزود: در نظر داریم در آینده نزدیک نیز فاز زیرگذر آن را به بهره برداری برسانیم. مهندس صفری ادامه داد : با احداث فاز روگذر طبق مطالعات انجام شده، ۴۳ درصد ترافیک این منطقه حذف می شود و ۳۰ درصد نیز با احداث زیرگذر به سطح پایین انتقال یافته و ۲۷ درصد باقیمانده نیز در سطح میانی رفع می شود. معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: طبق این مطالعات، با احداث این روگذر، ۱۵ درصد در زمان سفر درون شهری کاهش می یابد و ۱۸ درصد نیز سرعت سفر بیشتر می شود. صفری ادامه داد: همچنین با احداث این رو گذر شاهد کاهش چهار درصدی آلودگی هوا و کاهش مصرف بنزین خواهیم بود. وی طول روگذر این طرح را ۵۶۰ متر و عرض آن را ۲۶ متر اعلام کرد و گفت: این بنا علاوه بر مقاومت در برابر تردد خودروها، در مقابل زلزله نیز مقاوم است و برای سالهای متمادی طراحی شده است. این طرح عمران شهری با صرف اعتباری معادل ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. این پروژه در ۲۴ مهرماه سال ۹۲ کلنگ زنی شد و پس از گذشت کمتر از هفت ماه به بهره برداری رسید. در این مراسم پس از ایشان با سخنان  فرمانده سپاه شهدای استان و نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه یافت و از زحمتکشان و عوامل دخیل در پروژه قدردانی گردیده و لوح سپاسی تقدیمشان گردید در انتهای مراسم این پروژه با دستان پینه بسته مادر آن شهید بزرگوار و و برادرش افتتاح گردید.

پیش از این نیز تقاطع های غیرهمسطح مدرس، مادر، میثم، امامت، امام علی(ع)، امامت و مجموعه پل های شهید بهشتی ارومیه  در راستای تکمیل رینگ اصلی شهر به بهره برداری رسیده بود.

 

تعداد نمایش ها (902)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان