اخبار و رویدادها

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران و مسئولان نباید از اینکه مورد انتقاد واقع شوند بهراسند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران و مسئولان نباید از اینکه مورد انتقاد واقع شوند بهراسند.

نویسنده: آقای حمزه لو/دوشنبه, 09 آذر,1394/دسته ها: دسته اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

قربانعلی سعادت در نهمین جلسه شورای اداری استان گفت:مدیران و مسئولان نباید از اینکه مورد انتقاد واقع شوند بهراسند بلکه انتقادات سازنده را باید در جهت اصلاح نقاط ضعف و جبران کاستی ها و نقائص بکار گیرند.

سعادت ادامه داد: کار کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بصورت فعال و مستمر و با جدیت باشد؛ ما مسئولان، مقام تشریفاتی نیستم و نباید صرفا برای ایجاد رزومه فعالیت کنیم، بلکه باید با نیت کسب رضای الهی و در جهت خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم مجدانه کار و تلاش و اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه به ویژه برنامه تلویزیونی "توسعه و همدلی" که از سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می شود، اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است مدیران دستگاههای اجرایی استان در این برنامه که فرصت خوبی برای ارائه گزارش عملکرد حوزه های مختلف به مردم است شرکت کنند و مسائل و مشکلات و همچنین انتظارات خود را از مردم نیز مطرح نمایند تا از این طریق ضمن تقویت ارتباط میان مردم و مسئولین و افزایش اعتماد مردم به حکومت، جلوی طوفان تبلیغات مسموم دشمن علیه نظام که با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، گرفته شود.

سعادت  از دستگاههای استانی که دارای توان خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) هستند خواست از هیچ کمکی دریغ نکنند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ستادی در استان زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تشکیل شده که امورات مربوط به سفر زائرین استان به کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) را پیگیری می کند؛ لذا از دستگاههای اجرایی استان نیز انتظار می رود با هماهنگی حج و زیارت و مدیریت بحران استان، به ستاد مربوطه در حد توان کمک کنند تا بتوانیم خدمت رسانی شایسته ای به زائرین داشته باشیم.

وی همچنین از مدیران و مسئولان حوزه منطقه آزاد ماکو خواست در انتصاب مدیران با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو هماهنگی های لازم را داشته باشند و با همدلی و انسجام در توسعه این منطقه تلاش کنند.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو در کشور هم اشاره کرد و گفت: از تمام کسانی که برای انتخابات آستین بالا زده اند تشکر می کنیم و از کاندیداهایی نیز که در موعد قانونی برای شرکت در انتخابات ثبت نام خواهند کرد استقبال می کنیم.

 

تعداد نمایش ها (595)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

نظرسنجی

نظر شما در مورد معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر 
بازدید امروز:
بازدید کـــل: 13020

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه
کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد
2013 All Rights Reserved
آمار بازدید
دی ان ان